De power van een Chief Storytelling
De meerwaarde van Chief Storyteller is de combinatie van luisteren, advies en schrijven. Iemand aan tafel die je vertrouwt, echt luistert, naar jou én je collega’s,
Hoe specifieker jouw strategie, jouw doelgroep, jouw boodschap, hoe gerichter je mensen raakt. Schiet scherp, in plaats van met hagel. Samen kijken we naar jouw unieke boodschap en hoe je deze slim kunt communiceren.
Marketing van jouw meerwaarde
Inhaken of afhaken? Alles draait om de waarom- vraag. Waarom doe je wat je doet? Want dat is wat mensen ‘raakt’ en je onderscheid van de concurrent. Dus of ze inhaken of afhaken. Daarna komt pas de hoe- en wat-vraag. Wat reusachtig helpt je met stellen van de juiste vragen naar een samenhangende marketingstrategie: van missie naar conversie.
Nu kunnen we hier uitgebreid gaan uitleggen hoe je tot een Wat reusachtige marketingstrategie kunt komen, maar dat is niet zo heel interessant (wel een reuse duidelijke visual hiernaast overigens ->). Wat jij natuurlijk wel wil weten, is welke stappen jíj moet zetten voor een strategie met impact. Marketing is namelijk de verbinding leggen tussen waar je voor gaat en waar je nu staat. En daarbij tellen ook de context en de cultuur van je organisatie mee. Zullen we dus eerst een bakkie koffie doen?
Doordachte communicatie
Als je één ding mag overbrengen, wat moet dat dan zijn en aan wie? Ja één boodschap. Want hoeveel je ook te vertellen hebt, voor heldere communicatie moet je kiezen. Dat is best lastig. Daarom helpt Wat reusachtig jou met het vinden van je unieke boodschap. En vertaalt deze naar een doeltreffende communicatiestrategie die raakt, mensen in beweging zet en de aandacht vast houdt.
Storytelling, wat is jouw verhaal?
Een goed verhaal, gezien door de juiste mensen, kan de
wereld veranderen. Wat reusachtig helpt je dit verhaal te ontdekken, helder te
formuleren en in te zetten voor jouw organisatiedoelen. Met een persoonlijk
verhaal komt je boodschap beter over en blijft deze langer hangen dan alleen
met feitelijke informatie. Zo maak je echt contact met je doelgroep en kun je
mensen aan je binden.
De meerwaarde van Chief Storyteller is de combinatie van luisteren, advies en schrijven. Iemand aan tafel die je vertrouwt, echt luistert, naar jou én je collega’s,
Als werkvelddeskundige is Wat reusachtig gevraagd om 1ejaars studenten van de Jan des Bouvrie Academy (Saxion) basisvaardigheden in communicatie bij te brengen in 7 lessen.
Werkzoekend? Zorg voor een goede LinkedIn headline met digitaal profiel, CV én voor een goed visitekaartje. Want ook al leven we in een digitale wereld, een
Dikke van Dale over reusachtig: Bijvoeglijk naamwoord: reus-ach-tig; … is reusachtiger dan …; het reusachtigst; de / het reusachtige; … iets reusachtigs,… Betekenis 1. Heel erg; we hebben reusachtig genoten. Synoniemen: ontzettend, hartstikke, machtig, immens, ontstellend, ontzaglijk, reuze. Voor luu met Achterhoekse roots: ontiegelijk, onmundig. Betekenis 2. Erg groot; het is een reusachtig gebouw. Synoniemen: gigantisch, kolossaal, enorm, hemelsbreed, daverend, doorslaand. Tegenstellend: miniscuul.
Watreusachtig.nl - Alle rechten voorbehouden © 2023