Til je merk naar een Wat reusachtig niveau. Ik help jou met het scherp krijgen van jouw onderscheidend vermogen: wat maakt jouw merk bijzonder? Wat drijft jou, wat is jouw “ste”? Wat maakt jou anders?  Welke steen wil je verleggen?
Vanuit daar gaan we aan de slag met jouw marketingstrategie (de hoe, wat, waar en wanneer) en zorgen we voor meer bereik, zichtbaarheid en fans. Jij vertelt, Wat reusachtig luistert, vraagt door en brengt je verder.
Zender – boodschap – ontvanger. Het is een relatief simpel rijtje, en toch wordt vaak het doel niet behaald. Alleen als je durft te kiezen voor 1 heldere boodschap, je verplaatst in jouw doelgroep en relevant voor hen bent, krijg je aandacht.

Hoe specifieker jouw strategie, jouw doelgroep, jouw boodschap, hoe gerichter je mensen raakt. Schiet scherp, in plaats van met hagel. Samen kijken we naar jouw unieke boodschap en hoe je deze slim kunt communiceren.

Business storytelling is zoveel meer dan zomaar een verhaal vertellen.  Het is een totaalpakket voor interne en externe communicatie. Een krachtige manier om het –unieke – verhaal van jouw organisatie,  medewerkers of dienst uit te dragen. Ook in verandertrajecten kan het werken met verhalen een grote bijdrage leveren.

Met het verhaal van jouw merk komt je boodschap binnen. Zo maak je echt contact en kun je mensen aan je binden.

Marketing van jouw meerwaarde

Inhaken of afhaken? Alles draait om de waarom- vraag. Waarom doe je wat je doet? Want dat is wat mensen ‘raakt’ en je onderscheid van de concurrent. Dus of ze inhaken of afhaken. Daarna komt pas de hoe- en wat-vraag. Wat reusachtig helpt je met stellen van de juiste vragen naar een samenhangende marketingstrategie: van missie naar conversie.

Nu kunnen we hier uitgebreid gaan uitleggen hoe je tot een Wat reusachtige marketingstrategie kunt komen, maar dat is niet zo heel interessant (wel een reuse duidelijke visual hiernaast overigens ->). Wat jij natuurlijk wel wil weten, is welke stappen jíj moet zetten voor een strategie met impact. Marketing is namelijk de verbinding leggen tussen waar je voor gaat en waar je nu staat. En daarbij tellen ook de context en de cultuur van je organisatie mee. Zullen we dus eerst een bakkie koffie doen?

Doordachte communicatie

Als je één ding mag overbrengen, wat moet dat dan zijn en aan wie? Ja één boodschap. Want hoeveel je ook te vertellen hebt, voor heldere communicatie moet je kiezen. Dat is best lastig. Daarom helpt Wat reusachtig jou met het vinden van je unieke boodschap. En vertaalt deze naar een doeltreffende communicatiestrategie die raakt, mensen in beweging zet en de aandacht vast houdt.​

Heb je al een communicatieplan, maar heb je een Wat reusachtige contentmaker nodig die precies dat gevoel weet te vertolken wat jij wilt zeggen met je boodschap? Waarin de organisatie zich herkent en jouw doelgroep denkt: hey, dat is precies wat ik zoek. Wat reusachtig weet de juiste woorden te vinden, de juiste toon aan te slaan en het verhaal op het juiste medium te vertellen.

Storytelling, wat is jouw verhaal?

Het wordt steeds belangrijker om als organisatie een verhaal te vertellen. Een goed verhaal vertel je door. Het is de visie, missie, kernwaarden, passie en uitdagingen in één. Verhalen, groot en klein, brengen je organisatie tot leven voor de buitenwereld, helpen om je organisatie richting te geven en zijn een inspiratie voor medewerkers. Écht iets vertellen en anderen daarin meenemen. Het gevoel dat een verhaal klopt, inspireert en tot actie aanzet. Dat is Wat reusachtige storytelling.

Een goed verhaal, gezien door de juiste mensen, kan de wereld veranderen. Wat reusachtig helpt je dit verhaal te ontdekken, helder te formuleren en in te zetten voor jouw organisatiedoelen. Met een persoonlijk verhaal komt je boodschap beter over en blijft deze langer hangen dan alleen met feitelijke informatie. Zo maak je echt contact met je doelgroep en kun je mensen aan je binden.

Groot netwerk: Marketing en communicatie is een multidisciplinair vakgebied. Daarom heeft Wat reusachtig een groot team om zich heen verzameld met goed op elkaar ingespeelde specialisten. Waarbij wij als spil zorgen voor verbinding en het juiste resultaat, binnen budget, volgens deadline. We houden van duurzame relaties, persoonlijk contact, vlot werk en dito terugkoppelingen.

Lees onze laatste verhalen

Wat

Dikke van Dale over reusachtig: Bijvoeglijk naamwoord: reus-ach-tig; … is reusachtiger dan …; het reusachtigst; de / het reusachtige; … iets reusachtigs,… Betekenis 1. Heel erg; we hebben reusachtig genoten. Synoniemen: ontzettend, hartstikke, machtig, immens, ontstellend, ontzaglijk, reuze. Voor luu met Achterhoekse roots: ontiegelijk, onmundig.  Betekenis 2. Erg groot; het is een reusachtig gebouw. Synoniemen: gigantisch, kolossaal, enorm, hemelsbreed, daverend, doorslaand. Tegenstellend: miniscuul.

Elk verhaal is uniek

Watreusachtig.nl - Alle rechten voorbehouden © 2020